pondělí 23. února 2015

Jak jsem nesnášela bývalé přítelkyně

Nikdy jsem nepatřila mezi žárlivé přítelkyně, co si proklepnou každou bývalou přítelkyni svého stávajícího partnera. Vždy jsem věděla, že nějaké byly, většinou měla aspoň trochu tušení, co jsou zač a často znala důvod, proč to s nimi mému partnerovi nevyšlo. Navíc se mi na střední škole opakovaně stalo, že jsem byla první přítelkyní svého partnera, nebo měl přede mnou jen krátký vztah, kde toho moc nestihl (jako třeba kojtus, LOL), a tak jsem ani na co žárlit neměla. S nevěrou jsem do posledních pár dnů měla asi tolik zkušeností jako s řízením vzducholodě.

            Ve dvaceti letech se moje situace a můj přístup trochu změnily. Kluci, se kterými jsem se vídala a vídám, jsou většinou ještě o tři roky starší než já a nestalo by se mi, aby někdo z nich neměl přede mnou aspoň jeden vážný vztah. A jelikož se líbím jen exotům a exoti se líbí mně, ten vážný vztah neukončili oni, ale jejich tehdy drahé polovičky. Řeknete si, fajn, aspoň to jsou hodní kluci, láskyplní a věrní. A věrní sakra jsou. Ale ne vám.

            Že jsem fail, jsem nejednou zmínila, ale navíc jsem u sebe objevila geniální schopnost, kterou jen tak někdo nemá. Jsem magnet na bývalé přítelkyně. A nemyslím to tak, že se do mě zamilovávají ex mých kluků (kéž by), ale ty holky se prostě rozhodnou, že chtějí svou starou lásku zpět ve chvíli, kdy se stane láskou mojí. A je jedno, jestli to je měsíc od rozchodu, nebo půl roku. Vracejí se prostě ve chvíli, kdy vcházím do hry já. A to není fér.

            Chápu, že dotyčná nebude brát ohled na holku, která jí spí s bejvalym, mně samotné (by) to taky bylo jedno, ale kruciprdel, proč to ty holky dělají? Když se s někým rozejdu, tak jsem se s ním rozešla a když už bez něj vydržím sedm, osm měsíců, proč už bych bez něj nevydržela do konce života? Načasování těchto slečen je vůbec celkově bezvadný. Mlčky vyčkávají na moment, kdy si já řeknu, že mi je vlastně fajn, že toho kluka mám celkem ráda a že by z toho teda něco mohlo být. Přesně ten moment, kdy to ještě vůbec není láska jako trám, ale rozhodně mi není fuk, když to skončí. Kluk se pak musí rozhodnout mezi holkou, kterou x let miloval a holkou, se kterou to je super, ale ještě ji pravděpodobně nemiluje. A jak se rozhodne? No určitě ne pro mě.

            Stará láska asi opravdu nerezaví. A každý má asi opravdu svoji Robin Scherbatsky (fanoušci HIMYM rozumí). Když teď ale přemýšlím nad tím, kterého ze svých bývalých vzala zpátky, nenapadá mě ani jeden jediný. Nevím, jestli to tak mají všechny holky a přilézt za ex jako pes je nějaká klučičí vada, nebo jsem opravdu chodila jen se samýma volama, kteří mi začali neskutečně lézt na nervy, nebo mi naopak rozlámali srdce na tisíc kousků a já už bych jim stejně nikdy věřit nemohla.


            Každopádně vám nabízím své služby. Jestli máte bývalou partnerku a chcete, aby vás vzala zpátky, napište mi a stačí se se mnou tak tři týdny vídat. Pak od ní přijde sms, nebo zpráva na FB s pozváním na kafe, pak sex, pak svatba, dvě děti, dům a pes. A budete happy jak dva grepy. Nebudete to ode mě mít úplně zadarmo, ale berte v úvahu, co si já kvůli tomu pak vytrpím. A aspoň budu součástí vašeho krásného příběhu, jak jste poznali matku svých dětí. A já? Já budu sakra bohatá. Ale sama. A s lahví rumu. Divte se mi pak, že jsem paranoidní husa.


Žádné komentáře:

Okomentovat