středa 11. března 2015

Jak po světě běhali úchylové

Vím, že jsem dlouho nic nenapsala. Ale já jsem takovej fail, že poslední dobou nestíhám vlastní život. A to nic nedělám.

Tak jsem po nějaké době zabloudila zase na Lidé.cz a vůbec nic se tam nezměnilo. Navíc jsem na to nalákala jednu kamarádku, tak se poslední dny trumfujeme, kdo dostává úchylnější zprávy. Nechci týhle stránce nijak křivdit, určitě tam je spousta fajn lidí, co si jen chtějí popovídat, nebo měli ve vztazích smůlu a přestali čekat, až jim osudová láska spadne do klína (vůbec nemluvim o sobě, LOL). Ale co mi občas přijde za zprávu, je natolik vydatný, že okamžitě zapomenu na všechny ostatní kluky, kteří se neprojevili jako mrduchtivá hovada. Tady je jen drobná ochutnávka vzkazů, co občas najdu v poště (zbaveno pravopisných chyb):

„Láká mě být svázán od ženy."

„Ahoj,máš ráda perverz?"

„Touto cestou hledám dívku, která by přijala mé pozvání na večeři a poté noc strávenou na hotelovém pokoji. Obě strany mohou být spokojeny."

Hledám kočičku z Prahy která mi to občas udělá pusou v autě."

„Chtěla bych se s tebou pomazlit..." Jo, ten rod je správně.

„Ahoj, nehodil by se ti přivýdělek? Jde o sex."

„Nevyměníš pár nahých fotek?"

„Přivyděláváme si s kamarádkou na erotickém privátu v Praze Vinohradech. Sháníme spolehlivou kámošku na střídání."

„Ahoj, nechceš zkusit sex ve třech?"

„Laskal bych tě na krčku."

Ahoj nechceš si vydělat 2000,-? Klidně i opakovaně."

„Ahoj, neuraz se, jsi úžasná, nechtěla by ses zítra ráno sejít a trochu si přivydělat? Hezky bychom si užili sexík atd.? Můžeme diskrétně pravidelně."

Jako musim říct, že někteří pánové jsou vážně smooth a nebojí se toho. A fakt je, že kde jinde sehnat to, co chtějí, než na internetu. Ale jako WTF?! Většině takových mužů je navíc tak 35+, mají nagelovanej ten zbyteček vlasů,co jim zbyl na hlavě, na krku mají řetěz z "určitě" pravýho stříbra, rozhalenku a krokodýlí boty. A opraný džíny s dírama. A to se fakt nedá. Navíc si vzpomínám, jak mi na Lidech od jednoho takovýho individua přišel návrh na výměnu nahých fotek už někdy v roce 2009. A mně tehdy bylo 14 let. Což jsem pánovi slušně oznámila. A celkem ho vylekala. Hehe. Achjo.


Taky mě baví, jak mají někteří několik profilů. Asi se vždycky nechají odmítnout celým ženským osazenstvem Lidé.cz, tak si založí nový profil, vloží tam stejný fotky, připraví si stejný oplzlý řečí a zkoušejí to znova. Jako kdyby si mysleli, že se u některý něco změní. Nebo si říkají, že chyba určitě není v nich a v tom, že jsou nechutný, ale v ženských samotných.

            Dneska jsem si tam projížděla ty, co jsem někdy v minulosti odmítla, vždycky narazila na celkem mile vyhlížejícího kluka a nemohla si vzpomenout, proč jsem mu řekla ne. Pak jsem rozbalila chat a došlo mi to... „Bude sex?" Ne. Aspoň teda ne s tebou.

            Kdy dospěju do fáze, že budu cizim lidem nabízet peníze za to, aby se mnou měli sex? Jo a kdy se mi začnou líbit chlapi, kterým je 30+? Protože mi pořád přijdou moc staří.  A nikomu jinýmu se asi nelíbim. Jaká je vaše horní věková hranice u partnera? Nebo berete, co se nabízí a je jedno, jak vyčichlý to je? Jo a ještě jedna otázka mimo: Taky si berete hezký spodní prádlo už na úplně první rande, protože co kdyby náhodou...?

Vzdejte seznamky, radši se pořádně najezte. Jídlo vám lásku nenahradí, jídlo ji trumfne na plný čáře.

1 komentář:

  1. Co já si pamatuji, tak mi tam jednou někdo psal, jestli mu nenafotím za peníze svoje chodidla, nebo mi tam jiné individuum skládalo básně. Stejně si myslím, že to rozesílají všem, prasáci.
    Na první rande se vždycky krásně vyškatulkuji, ne, že bych si nějak extra věřila, ale stejně. Aspoň se cítím trochu víc přitažlivá. Heh,

    Anna P.

    OdpovědětVymazat