neděle 8. března 2015

Jak spolehlivě poznáte, že jsem po rozchodu

Měla bych radši dělat referát, ale už teď vím, že jsem v háji, tak jsem skončila hned po napsání nadpisu.


Vypozorovala jsem na sobě jednu věc. Už od patnácti let mám stejný schéma, co se týká chování během pár týdnů po rozchodu a je jedno, jak dlouho ten vztah trval a kdo to ukončil. Pak přijdu do společnosti lidí, co mě dlouho neviděli a někdo okamžitě hlásí: „Ty seš zas po rozchodu, co?" A to jsem jim nemusela vůbec nic říct. Tady je seznam pár základních znaků:

1) Vlasy

            Nevím, čím to je, ale vždycky (sakra vždycky) mi v hlavě něco přeskočí a já prostě musim změnit barvu nebo haircut. YOLO, right? Z dlouhých blond vlasů jsem přešla na světle hnědou, tmavě hnědou, tmavě hnědý mikádo, zrzavý mikádo, dlouhý zrzavý vlasy, blond vlasy s patkou, středně dlouhý hnědý vlasy s patkou, středně dlouhý zrzavý vlasy s patkou, modrý prameny ve vlasech, růžovej melír. Divim se, že jsou moje vlasy ještě schopný růst.

2) Jsem mnohem aktivnější

            S nabytím svobody a získáním spousty volnýho času se rozšiřuje můj seznam zálib. Začínám cvičit, chodím na koncerty, dobrovolný přednášky, divadelní představení, píšu na blog, maluju, hraju hry, ... Hlavně abych se necejtila mizerně, že nikoho nemám.

3) Mám víc peněz

            Vztahy se sakra prodraží, i když jste holka. Pokud nejste s partnerem líný lemry, co jsou celý dny zavřený doma a koukají na filmy (if you know what I mean), skoro všechny vaše společný aktivity budou něco stát. Obzvlášť pokud žijete v Praze.

4) Jsem hezčí

            Tohle je u mě docela paradox, ale já o sebe víc dbám, když nikoho nemám! Asi to je proto, abych se někomu líbila. S klukem se snažim jen pár dní, aby hned na prvnim rande nezjistil, že jsem ohavnej voser,). Ono se pak ukáže, že mu to stejně nevadí a já se přestanu snažit. A na ulici si chodim, jak chci, protože se nikomu jinýmu líbit nemusim. Pak jsem zase sama, přijdu za kamarádkama na oběd a po sto letech od jedný z nich uslyšim: „Tobě to dneska nějak sluší," naprosto překvapenym tónem. A to nejsou náhody.

5) Víc piju

            Jako jo no. Je to smutný vzhledem k tomu, kolik jsem toho schopná vypít, když je všechno v pohodě. O mně a alkoholu už tu samostatný článek byl a brzo přijde další, tak to tady radši rozmazávat nebudu.

6) Víc se směju

            Tohle je asi taky trochu divný a asi to dělám proto, abych před sebou a před ostatními skryla, že nejsem úplně v pohodě. A nejvíc se směju, když přijdu pár minut po rozchodu do hospody, kde zrovna obsluhuje kamarádka mýho bývalýho (to se mi fakt stalo). Tam se můžu smíchy posrat, abych před ní nevypadala jak hromádka neštěstí. A taky proto, aby mu pak mohla říct: „Vy jste se včera rozešli?! Ona byla teda pak u nás a vypadala docela dost v pohodě."

7) Kouřím

            I kdybych se nedotkla cigarety rok, takhle si krabičku koupim hned ten den, co dostanu/dám košem. Prostě to tak je, nevim, proč to dělám, štve mě to, ale asi to už takhle budu dělat pořád. A už se odteď radši ani neobtěžuju tvrdit, že to je jen jednou. Vždycky mě to po nějaký době přejde, ale potřebuju na to prostěčas. Stejně se s nikym líbat v nejbližší době nebudu, tak smrdět můžu. A i kdybych se s někym líbala, bude to pravděpodobně s nějakym nametenym týpkem ve Vagonu, co bude stejně smrdět víc než já.


Snad mě ale momentálně žádnej break-up nečeká, nerada bych totiž měnila účes, když je teď tak vydařenej, LOL. Máte taky nějakou porozchodovou rutinu, nebo u vás záleží na okolnostech? A nebo patříte mezi ty, co pár dní brečí v posteli, cpou se čokoládou a tím to končí? Jo a prosím, zvykejte si, že víkendy budou častěji bez článků, snažím se i o to mít nějakej život. Občas.

Dala bych vám nějakou radu, ale jdu si radši zakouřit, tak třeba příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat