pondělí 8. června 2015

Jak jsem plácala pátý přes devátý

Aby tu aspoň něco bylo a já dala najevo, že žiju.

Tyjo, čekala jsem, že budu během zkoušek mnohem produktivnější, co se blogu týče. Kdybych na úkor toho teda vysedávala nad učením, to by bylo nádherný, jenže já raději sedím u Zaklínače 3 (= PC hra), který vyšel akorát na začátku zkouškovýho období. Takže vážně děkuju CD Projektu, že se mi kvůli jeho hře zhoršil průměr o víc jak 0,5. Vím, že po takový odmlce nebudou tenhle blog číst už ani moje nejlepší kamarádky, což trochu zamrzí, ale celý to tady existuje kvůli mně, ne kvůli nim, žejo. Ale jestli sem přece jen zabloudíte, vězte, že jednou za čas se tu určitě něco objeví, dokud nebudu vdaná, takže minimálně pět let máte co číst.

            Co se mého osobního (ne)milostného života týče, je to celý naprd. I když jsem sama ze svý vůle skončila s nesmyslnym randěním s lidmi, co by se dali ohodnotit jako 5/10 would bang if drunk, stejně jsem čekala, že se objeví aspoň jeden večer nějaká vzrušující věc, která obohatí mě a moje bytí (a tím i můj blog). Místo je to všechny suchý jak cesta a teď jsem chtěla dodat, že i já jsem suchá jak cesta, ale přece jen to čte aspoň moje BFF, a tak mi to nějak nejde přes pusu (vtip je v tom, že jsem to doplnila i tak, jak meta).

            Dny teď trávím (kromě hraní Zaklínače) posloucháním Fleet Foxes, Dry the River, Arcade Fire, Mumford & Sons a dalšími hipster skupinami, že se divim, že mi ještě nevyrostl plnovous a nezkazil se mi zrak a já tak nepotřebovala nosit brýle z transparentního materiálu, který jsou skvělý v tom, že se jejich odstín mění podle prostředí,v kterym zrovna jste (aluze na Kmeny, taky meta). Ale abych to hipsterství v sobě umrtvila, koupila jsem si lístek na Imagine Dragons, takže žiju mainstreamem.

            Taky jsem se rozhodla nežrat pořád čuňárny jak prase, což celkem držim, ale spotřeba alkoholu se možná i zvýšila, takže mi to je vlastně celý k ničemu. A nedávno jsem zjistila, že mi dělá problém spojit ruce za zády, což byla vždycky moje oblíbená činnost, tak jsem spadla do ohromný deprese, z který by mi pomohla čokoláda, ale já si radši dala cottage, takže aspoň za tohle bod pro mě. Skill spojení rukou jsem pak trénovala asi týden a už mi to zas jde, tak dobrý. Jinak bych se vážně zabila. Taky dělám hodně zeleninových polívek a proprvý v životě jsem se pokusila udělat vlastní svíčkovou na smetaně s karlovarskými knedlíky. To se mi sakra povedlo, takže nechápu, proč mě doprčic ještě nikdo nepožádal o ruku. Taky mám pocit, že se mi tim nežraním zvětšila prsa, což už zase s velikostí DD taková výhra není, ale třeba by to mohl někdo ocenit. Takže za to asi taky bod pro mě.


            Už dva měsíce tu mám rozepsaný jiný článek a doufám, že ho teď v červnu dopíšu. Taky bych si přála napsat zkoušku, z který jsem byla už jednou vyhozena (a to je jen za dva kredity), na obojí mám dost času, tak jsem na sebe zvědavá. Navíc jsem si dneska přivstala a jako důchodce se k ránu vydala do Lidlu a tam si koupila tyčovej mixér, takže si budu spíš hrát s nim a vymejšlet, jaký polívky se s jeho spoluprací dají udělat (na řadě je hráškovej krém). RIP.

Nenašla jsem žádný vhodný gif, tak sorráček. I když nevim, proč se omlouvám.


Kruci!

Žádné komentáře:

Okomentovat