pondělí 28. září 2015

Jak jsem měla morální kocovinu

Takový to, když sedíte v pět ráno samotný na Národce a nechápete, co se to stalo.

            Už vážně nemůžu pít a je jedno co. Protože další průser pravděpodobně nezvládnu. Ani nejsem schopná nějak pořádně zformulovat to, co chci říct, takže začnu větou, která to asi všechno shrne krásnym způsobem - jsem fakt neuvěřitelná kráva. V jeden večer se mi povedlo nasrat tři kluky najednou (respektive dva, třetímu by to bylo možná fuk, ale jsem kvůli němu vytočená já, tak to je složitý). Asi nevim, co jsem čekala, když jsem zůstala v klubu sama a nikdo mě nemohl hlídat (kamarádka dostala povolení odejít, pořád je best in da west). Aspoň jsem s nikym neměla kojtus na nuznejch záchodech, takže možná za to se můžu poplácat po rameni.

            Je to trochu absurdní, když svý BFF půl večera opilý tvrdíte, jakej máte do někoho crush a že vás štve, že se s váma nemá čas sejít, ale vy o to pořád stojíte a naivně čekáte, že se něco bude dít. A ono se pak něco děje, ale s někym jinym. Respektive s jinejma. Achjo. Odchytnul mě kluk, jestli nezajdeme na drink, tak jsem souhlasila, byl to sympaťák, nevypadal na to, že by zažil minulej režim, sklenka mě nezabije, říkám si. Omyl! Nebyl to jeden panák, ale dva a k tomu ještě dvě malá piva (což je po šesti velkejch pivech docela náročný combo). Ale bavili jsme se, zjistili, že studuje stejnej obor jako můj bratr, věk přijatelnej, pochválil mi vlasy, měl rád Pink Floyd, takže mi hlavou probleskl klasickej YOLO nápad políbit ho, což jsem taky udělala. Chlapce to nejdřív trochu rozhodilo, ale pak na to přistoupil a už to jelo. Takže to je první věc, za kterou jsem se ráno mlátila do hlavy a říkala si ty vole, už zase, to musíš dělat tyhle kraviny každej tejden?

            Ale aby toho nebylo málo, nějakých pár minut nato mě odchytnul můj ex. Ten kluk, kvůli kterýmu jsem založila tenhle blog. Ten debil, co mě podvedl se svou bývalou a nechal mě zmatenou stát na ulici uprostřed centra Prahy. A co uděláte člověku, kterýho potkáte opilý? Skočíte mu kolem ramen, žejo. Najednou máte hroznej flashback, cítíte jeho objetí, jeho vůni, držíte jeho košili, kterou jste mu dřív svlíkaly (LOL) a ta nostalgie vás prostě dožene. A i když se tomu bráníte sebevíc, protože víte, že to je zmrd a zlomil vám srdce, stejně to nevydržíte. A když vás podrbe z uchem, jak to dělal vždycky, když jste dělaly nebo říkaly blbosti, tak roztajete úplně (po tomhle by mě měl drbat už do konce života). Takže se najednou líbáte ve stejnym klubu ve stejnej večer už s druhym týpkem a musí na vás bejt fakt smutnej pohled.

            Díky bohu, že jsem tu noc nebyla sama doma, protože bych ho tam s sebou vzala (toho ex), takhle utekl na tramvaj a mně ta moje ujela, tak jsem si hezky počkala dvacet minut na další. A my dva si už nenapsali. Což je taky dobře.

            Ráno (spíš tak o půl jedenáctý) jsem se probudila, bylo mi neuvěřitelně špatně a facepalm jsem dělala asi půl hodiny. Morální kocovina se střetla s normální a soupeřily, kdo mi ten den zničí život víc. Morální vyhrála, její sestra se rozloučila už odpoledne, morální přetrvává doteď. Každopádně ať žiju!



Navíc mám šílenou chřipku a můžu jen hádat, kdo z nich mě nakazil. Ale asi to byla spíš kámoška.

1 komentář:

  1. Morální kocovina je ojeb nejvyššího řádu!!! A nejhorší je, že když lidi chlastaj a jsou zmatený/smutný/nasraný/whatever, chovaj se hůř než normálně = větší morální než normálně, což vede k dalšímu zhoršování nálady :D.

    Ale jinak to ber tak, že i tyhle věci se dějou a pořád byli za ten večer "jenom" dva. Každopádně to hlídání, mi taky přijde důležitý.

    OdpovědětVymazat