čtvrtek 17. září 2015

Jak jsem mu nerozuměla

Mluvíme o subjektu, kterýho už přes dva měsíce uháním.

            Tak už je to nějak 61 dní, co jsem dostala pozvání na rande a pořád neproběhlo. Přitom  v úterý jsem byla už tak blízko (podělaná rýma a podělaný všechno). Jednou za dva týdny to psychicky nevydržim a dotyčný ode mě obdrží patetickou megadlouhou zprávu na FB, co se to mezi náma děje, jestli se chce vůbec ještě sejít, jestli není gay, nebo prostě nemá koule (metaforicky i doslova). No a dneska se to stalo zase.

            Po delší době jsem se podívala na Lidé.cz a všimla si, že byl dneska taky online a na FB mu v přátelích přibyla nějaká hezká brunetka s kytarou, tak jsem samozřejmě začala plašit jako totální stíhačka (kdybych aspoň fakt byla jeho holka) a poslala mu klasickou pasivně agresivní zprávu, kde dávám najevo svý city a nutim ho říct mi, co se děje a neděje, jestli potkal někoho novýho a další slinty, ze kterých mi je samotný špatně a hrozně lituju, že jsem takovou blbost zase vyblila.



            Kolega mě očividně už chce uškrtit, naštěstí na to nemá čas (LOL), ale neochotně mi sdělil, že nikoho nepotkal, že kdybych ho nezajímala a otravovala, už se se mnou nebaví a hlavně si prý nemyslí, že jsem stíhačka. Haha, kdyby věděl. Ale taky mi oznámil, že ho to nebaví řešit. A víte co? Mě taky ne! Já bych neřešila vůbec nic, stejně jsem tyhle vztahový blbosti nikdy řešit neuměla. Jestli se třeba jen nechce vázat z časových důvodů, tak budiž, je mi to fuk, sama nejsem schopná vzít odpovědnost za svoje city a všechny věci kolem a nikdy jsem mu neřekla, že je to to, o co mi jde. Ale oba víme, jak si rozumíme, jak se spolu chceme bavit a asi bychom spolu byli dost v pohodě a je jedno v jakym smyslu, pár, přátelé, nic neřešící entita, která se večer sejde, zahraje si na compu, nají se, pustí si hudbu, má sex a jde spát (you wish, bitch, you wish, ale bylo by to nejlepší na světě). Jen prosím, vesmíre, Bože, rado Starších, nebo na kom to záleží, dejte nám jeden den spolu z očí do očí, ať se to rozsekne, očividně to vyčerpává nás oba a navíc už i moje kamarádky.


            Já jen prostě nechci udržovat nějaký korespondenční přátelství/vztah s někym... Vlastně nechci udržovat korespondenční vztah. Tečka. Ale nechci se vzdávat někoho, kdo by byl minimálně fajn kamarád. Navíc chci s někym hrát Diablo, žejo. Kdyby aspoň věděl, jak jednoduše by mohl mít sex...RIP.

Žádné komentáře:

Okomentovat